About 100 Chinese-language newspapers, magazines, television stations and online platforms from at least 30 countries have put their names to a letter condemning last week's vandalism of Chinese state news agency Xinhua's offices in Hong Kong. The group was led by International Daily News, an organisation owned by Indonesian tycoon Xiong Delong that has ties to Chinese state media, including the overseas edition of People's Daily, the mouthpiece of the Communist Party.